Algemene voorwaarden

 

Prijzen 
Alle prijzen die worden getoond zijn in euro's, inclusief BTW, exclusief verzendkosten. 

Aanbod 
Lilium Home biedt zowel handmade producten, als ingekochte producten. Als een product handgemaakt is, wordt dit duidelijk vermeld bij het product. 

BETAALMETHODE IDEAL 
Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online aankopen met IDEAL. Tijdens het betalen selecteert u uw bank waarmee u wilt betalen, IDEAL verwijst u dan door naar uw eigen bank. Er wordt altijd meerdere keren gevraagd om uw bestelling te bevestigen met uw eigen bankgegevens. 

Verzending 
Wanneer het bedrag van uw bestelling is overgemaakt op onze rekening, wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen verwerkt. Internationale bestellingen vallen daarbuiten. Wanneer er verandering plaatsvindt met betrekking tot uw bestelling ontvangt u een e-mail. Al onze producten worden zorgvuldig en leuk verpakt. Is u bestelling een cadeautje? Dan kunt u dit vermelden bij de opmerkingen. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling mooi wordt ingepakt. Bovendien is het mogelijk om meerdere artikelen samen te voegen als een cadeau pakket.

Zowel brievenbuspakketjes, als pakketpost worden verscheept via PostNL. Bij een pakketpost ontvangt u een track and trace via de e-mail. Lilium Home is niet aansprakelijk bij verlies en/of beschadigingen van de verzonden product(en). 
 
Ontvangst 
U ontvangt uw product(en) zo snel mogelijk. U ontvangt uw bestelling in een verzenddoos, brievenbusdoos of een plasticenvelop. 

Beschadiging 
Mocht er toch iets mis zijn met uw bestelde product(en), dan horen wij dit graag. Zowel de consument, als een Lilium Home medewerker beoordeelt de klacht. Lilium Home probeert dan met de consument een passende oplossing te zoeken. Mocht er iets mis zijn gegaan bij de verzendleverancier, dan stuurt Lilium Home de consument door naar de verzendleverancier. 

Garantie 
Lilium Home garandeert dat de geleverde producten overeenkomen met de producten op de website. Uitzonderingen: handmade producten, natuurlijke producten. Na (langdurig) gebruik geldt de garantie niet meer. Als de consument het product zelf heeft vernield of zelf eerder heeft bewerkt/gerepareerd geldt de garantie helaas ook niet. 

Retourneren 
Bij ontvangst van uw bestelde producten bent u verplicht de staat van de producten te controleren. Als u om een bepaalde reden niet content bent met uw bestelde producten is het mogelijk te retourneren. Mail liliumhome@outlook.com voor de vervolgstappen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Alle producten moeten in nieuwe, ongebruikte staat retour gestuurd worden. Het item mag niet gebruikt of beschadigd zijn. De retouren worden binnen 14 dagen van ontvangst van het retour product verwerkt. U ontvangt binnen 14 dagen uw geld van het product terug. 

Overmacht 
Lilium Home is niet aansprakelijk als er sprake is van overmacht. Als er een situatie voorkomt waar Lilium Home onder kan lijden, wordt dit te allen tijde vermeld via de website, nieuwsbrief en Instagram. 

Privacy 
Lilium Home respecteert de privacy van de consument. Alle gegevens worden daarom ook zorgvuldig bewaakt. De privégegevens van de consument zullen onder geen enkele omstandigheid worden verkocht, openbaar gemaakt of verspreid aan derden. 

Klachtenregeling 
De consument dient klachten over de ontvangen producten te melden aan de ondernemer binnen 14 dagen na ontdekking per e-mail of Instagram DM.

 

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord.

 

AANSPRAKELIJKHEID

Lilium Home kan niet aansprakelijk worden gesteld bij schade dat veroorzaakt is door een product uit onze webshop. 



Gegevens LILIUM HOME 
Kvk-nummer: 81059590
Btw nummer: NL003523051B71
Retour adres: Westgaag 44, 3155 DG, Maasland
Telefoonnummer: 0610314815

E-mail: liliumhome@outlook.com